- Waar kan ik de details zien van mijn vorige orders?
- Komt er een factuur bij de bestelling?
- Kan ik mijn winkelwagentje bewaren voor later?
- Hoe schrijf ik me uit op jullie nieuwsbrief?
- Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
- Hoe weet ik zeker dat mijn betaling goed is binnen gekomen?
- Kan ik een cadeaubon kopen bij jullie?
- Wat gaat mijn kader kosten?
- Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?
Wanneer je naar ‘mijn account‘ gaat, kan je bij bestellingen al jouw voorgaande orders terug bekijken. Wanneer een bestelling niet goed werd afgerond, kan je deze hier ook terugvinden en verder gaan waar je gebleven bent.
Wanneer u bij het uitchecken een btw nummer invult, ontvangt u de factuur na levering van de producten.
Bij iedere bestelling wordt een ticket aangemaakt en na betaling automatisch verzonden naar jouw ingegeven e-mailadres. Uit liefde voor moeder natuur printen wij deze niet en sturen wij ze digitaal naar jou door. Je kan deze ook altijd terugvinden in ‘mijn account‘.
We hebben op heden nog geen functie waarbij je je winkelmandje kan opslaan, maar je design wordt automatisch voor 72 uur bewaard vanaf wanneer het is gemaakt.
We doen er alles aan om relevante content te bieden die niet storend is. Wanneer je toch wenst uit te schrijven kan dit door onderaan de mail te klikken op “unsubscribe from this list”. Zo ontvang je voortaan geen mails meer van onze nieuwsbrief.
Mails over jouw bestellingen en belangrijke informatie worden uiteraard wel nog verzonden.
Je kunt bij ons betalen via iDeal, Bancontact, Visa, American Express en Mastercard. Kun je niet met 1 van deze opties betalen? Dan kan je ook betalen via een directe bankoverschrijving.
Zodra je bestelling is geplaatst krijg je van ons een e-mail ter bevestiging. Mocht je hebben betaald via directe bankoverschrijving kan dit enkele dagen duren voordat het bij ons binnen is. Zodra wij het op de rekening hebben staan, sturen wij persoonlijk een mailtje dat de betaling is ontvangen en dat de frame direct naar productie is gestuurd.
Mogelijke redenen waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen
– Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of per ongeluk verkeerd ingevoerd.
– Het is ook mogelijk dat het in je spam/junk-folder terecht is gekomen.
– Wellicht staan we op de lijst met geblokkeerde e-mailadressen. Je kan dit wijzigen in de instellingen van je e-mailprovider.
Uiteraard!! We hebben zowel fysieke als digitale cadeaubonnen. Als je last-minute een geschenk wil van justframeit.be verzenden we jou een bon via email, de fysieke bon heb je 2 dagen na het plaatsen thuis in de bus. Deze kan volledig zelf ingevuld worden met een persoonlijke boodschap!
Meer info kan je terugvinden op de pagina van de cadeaubonnen.
Al onze prijzen zijn gebaseerd op de grootte van jouw werk of afgedrukte foto. Zo werken we met 6 categorieën van klein tot groot. Meer informatie vind je hier.
Onze prijzen zijn inclusief:
- Verzending
- Afdrukken ( bij digitale uploads)
- Op maat gemaakte kader en Passe Partout
- Een perfecte inlijsting
Je persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van justframeit.be voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Je gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als je een account hebt, log je gewoon in op de site om je gegevens zelf aan te passen.
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, wordt een geautomatiseerde orderbevestiging verzonden naar het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld.
Mogelijke redenen waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen
– Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of per ongeluk verkeerd ingevoerd.
– Het is ook mogelijk dat het in je spam/junk-folder terecht is gekomen.
– Wellicht staan we op de lijst met geblokkeerde e-mailadressen. Je kan dit wijzigen in de instellingen van je e-mailprovider.
Helaas kunnen we de orderbevestiging niet opnieuw sturen. Als je graag wil dat wij controleren of jouw bestelling correct is ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst. Geef ons dan het bestelnummer en het volledige afleveradres, dat is ingevoerd tijdens het bestelproces.