Verzending & Levering

Al onze kaders en werken worden zorgvuldig ingepakt en vastgemaakt in de doos, voor een veilig transport. Deze worden steeds verzonden door de meest toegankelijke transportmaatschappij in jouw buurt. Iedere zending moet worden afgetekend bij aflevering.

Wanneer de werken te groot zijn voor verzending via de post worden deze met onze eigen transportservice naar jouw thuis gebracht.

Wij bouwen jouw kader binnen de 2-3 werkdagen en verzenden hem vervolgens richting jouw thuis!

Wanneer je jouw werk naar ons opstuurt om in te lijsten kunnen wij pas starten als wij dit ontvangen hebben, dit duurt meestal 2 extra werkdagen.

Momenteel zijn we enkel nog maar actief op de Belgische en Nederlandse markt, maar we hopen snel uit te breiden!

Wij doen er alles aan om de foto’s zo levensecht te maken als we maar kunnen zodat je altijd een realistisch beeld krijgt van hoe jouw kader er zal gaan uitzien.

Wanneer jouw kader niet gemaakt werd volgens de bestelling zullen wij uiteraard het werk terugnemen en met plezier opnieuw inlijsten! Als het echter gaat om een smaakverschil, kunnen wij niet zomaar alles terugnemen, omdat alles op maat gemaakt wordt.

Ben je om de één of andere reden toch niet tevreden over het resultaat? Neem contact op met ons en we zoeken samen naar een oplossing!

Natuurlijk! Wil je een kader opsturen als cadeautje naar een vriend/vriendin, dan kan je bij het afrekenen een ander leveradres kiezen.

Vermeld gerust bij opmerkingen dat het om een geschenk gaat, dan doen we nog net iets extra om een lach op zijn/haar gezicht te toveren. Wil je bijvoorbeeld een kleine boodschap doorgeven, schrijf deze erbij en wij zorgen dat het een cadeau wordt om niet te vergen.

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Graag een e-mail sturen naar: support@justframeit.be.

Wij ontvangen graag duidelijke foto’s van;

  • Binnen- en buitenkant van de verpakking
  • Verzendingslabel
  • Beschadigde kader

Wij streven ernaar om u binnen de 2 werkdagen een reactie te geven, danwel een oplossing aan te bieden.

We proberen het zo eenvoudig als mogelijk te maken om jouw kunst naar ons te verzenden. Bij het plaatsen van de bestelling kan u kiezen om een post-koker of een postdoos te ontvangen, afhankelijk van wat het beste aansluit bij jouw werk. Zit jouw werk reeds goed ingepakt dan sturen we jou enkel een verzendingslabel. 

Alle verzendingen die we uitvoeren zijn voorzien van tracking. Zo weten we altijd waar het werk zich bevindt op weg naar ons Atelier.

We bieden jou graag de mogelijkheid een persoonlijke notitie toe te voegen aan de bestelling. Een echte geschenkverpakking bieden we niet aan omdat de kans groot is dat deze beschadiging zou oplopen bij de verzending.

Bij afhaling of levering via onze eigen koerierdienst is dit uiteraard wel mogelijk. Zet gerust een notitie bij het afronden van jouw bestelling, dan kijken we samen wat mogelijk is!

Nog niet! Maar uiteraard kan je altijd ons Atelier bezoeken.

Heb je een complexe inlijsting of wil je de mogelijkheden eens overlopen met ons? Aarzel niet om ons te bezoeken. Je kan ons vinden op het volgende adres : industrieweg 114F, 9032 Gent.

Ja dat klopt. Wanneer de postbode of koerier jouw kader komt leveren moet er afgetekend worden. 

Indien er niemand thuis is, wordt het pakje binnengebracht bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Meer informatie hieromtrent vind je in de mail die je ontvangt wanneer wij het verzenden.

Je kan ook instructies geven om het pakje te leveren bij een buur of op een veilige plaats (bijvoorbeeld onder de carport of achteraan in de tuin).

Onze topprioriteit is dat u tevreden bent met het resultaat. Zowel met de kwaliteit als met het uiterlijk van het werk. Als je niet tevreden bent met het geleverde resultaat neem zeker contact met ons op. We doen er alles aan om jou een tevreden klant te maken!

Eenmaal je jouw kader ontvangen hebt wil je hem uiteraard zo snel mogelijk aan de muur! Volg onderstaande stappen en in enkele minuten hangen al jouw kaders perfect hoe jij het wilt.

  1. Bepaal waar jouw kader moet hangen. Over het algemeen raden we aan dat om jouw kunst zo op te hangen dat het midden van de kader op 1.5 meter boven de vloer hangt.
  2. Verzamel al de benodigdheden om de werken uit te voeren. Je hebt een schroevendraaier, boormachine, meter en een vijs nodig. Indien je een kleinere kader besteld hebt heb je voldoende met enkel een kleefspijker en meter. 
  3. Let’s do this! Monteer jouw ophangsysteem aan de muur en hang je kader.

 

Bij kaders lichter dan 2kg steken wij een kleefspijker van Tesa bij jouw bestelling. Deze zijn eenvoudig op te hangen, lees wel goed de instructies en wacht even voor je de kader aan de spijker hangt.

Bij grotere en zwaardere kaders steken wij steeds een plug met vijs/haak. Kaders groter dan 70×100 krijgen gewoonlijk 2 ophangpunten. Hier zijn dan ook twee pluggen en vijsjes bijgeleverd. Belangrijk is dat je hier een waterpas gebruikt.

Het duurt ongeveer 2 – 3 dagen om jouw kader en inlijsting af te werken. Vervolgens verzenden we het geheel met de post of via ons eigen transport. 

Over het algemeen kan je jouw kader binnen de 3 – 5 werkdagen thuis verwachten. Wanneer je ons iets opstuurt om in te kaderen kunnen wij uiteraard pas starten van zodra wij het werk ontvangen hebben.

Moet jouw bestelling voor of op een bepaalde datum geleverd worden? Dat kan zeker, laat het ons weten in een opmerking bij jouw bestelling. 

Verzenden van en naar ons is volledig gratis! Wanneer je een kader besteld voor een werk dat je thuis hebt liggen, sturen wij jou gratis een gefrankeerde koker of doos waarin je het eenvoudig naar ons terug kan sturen.

Heb je een speciaal verzoek omtrent levering (internationaal, express, afgelegen plekken,…) laat het ons weten, dan kijken we samen hoe we dit zo veilig en voordelig mogelijk kunnen doen.

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, wordt een geautomatiseerde orderbevestiging verzonden naar het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld.

Mogelijke redenen waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen

– Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of per ongeluk verkeerd ingevoerd.
– Het is ook mogelijk dat het in je spam/junk-folder terecht is gekomen.
– Wellicht staan we op de lijst met geblokkeerde e-mailadressen. Je kan dit wijzigen in de instellingen van je e-mailprovider.

Helaas kunnen we de orderbevestiging niet opnieuw sturen. Als je graag wil dat wij controleren of jouw bestelling correct is ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst. Geef ons dan het bestelnummer en het volledige afleveradres, dat is ingevoerd tijdens het bestelproces.